Który wariant pakietu TAXGURU wybrać?
Zanim odpowiesz sobie na to pytanie wiedz, że wszystkie warianty gwarantują dostęp do tych samych szkoleń. Różnią się między sobą tylko tym, przez jak długi czas są aktywne po zakupie.
Wariant roczny jest najbardziej popularny. Chyba dlatego, że jest w sam raz taki, jak powinien być. Wariant jednomiesięczny pozwala nas przetestować, jest też idealny wtedy, gdy chcesz uzyskać pilny dostęp do któregokolwiek z naszych szkoleń bez angażowania się na dłużej. Jeżeli chodzi o wariant dwuletni, to o jego wprowadzenie prosili nasi stali klienci i sami jesteśmy zaskoczeni, jak dużą popularnością się cieszy i jak wiele osób z niego korzysta.
Jak szybko otrzymam dostęp do platformy TAXGURU?
Dostęp do platformy otrzymasz natychmiast po zaksięgowaniu przez nas płatności. Jeżeli skorzystasz z tzw. szybkich płatności, księgowanie nastąpi automatycznie, odblokowanie dostępu również. Jeżeli jako formę płatności wybierzesz zwykły przelew bankowy, uzyskanie dostępu do szkoleń może potrwać nieco dłużej.
Kiedy otrzymam fakturę?
Każdy zakup na naszej platformie jest dokumentowany fakturą. Faktura jest wystawiana i wysyłana automatycznie (po zaksięgowaniu płatności) na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeżeli po opłaceniu faktury nie widzisz jej w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami.
Mogę otrzymać fakturę pro forma?
Jeżeli w celu dokonania płatności potrzebujesz wcześniej faktury pro forma, wskaż podczas składania zamówienia jako formę płatności „Zwykły przelew bankowy”, a po jego złożeniu skontaktuj się z nami.
Jakie formy płatności są dostępne?
Za zakupy możesz zapłacić na dwa sposoby: dokonując zwykłego przelewu na konto bankowe lub korzystając z należącego do mBanku operatora szybkich płatności Paynow.
Operator płatności Paynow oferuje metody płatności w postaci BLIK, pay-by-link (w ramach których następuje przekierowanie do wybranego przez Ciebie banku), PayPo (płatności odroczone), a także za pomocą karty płatniczej (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro).
Czy mogę zapłacić za zakupy w ratach?
Możesz skorzystać z płatności odroczonych PayPo. Szczegóły znajdziesz tutaj.
W jaki sposób uzyskam dostęp do szkoleń?
Jeżeli Twoja płatność za dostęp została już przez nas zaksięgowana (co powinno być potwierdzone fakturą przesłaną na Twój adres e-mail), przejdź do zakładki Moje konto (wymagane jest zalogowanie się). Tam znajdziesz listę wszystkich szkoleń, które są już dostępne (w postaci nagrań), a także listę szkoleń planowanych na najbliższe tygodnie.
Czy otrzymam certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia?
Tak, do każdego szkolenia, do którego masz aktywny dostęp, możesz samodzielnie wygenerować zaświadczenie potwierdzające jego ukończenie (plik w formacie pdf). W tym celu, po zalogowaniu na platformie TAXGURU, przejdź do zakładki Moje konto -> Certyfikaty.
Nie pamiętam hasła. Co teraz?
Hasło możesz zresetować tutaj. Jeżeli link do resetowania hasła nie dochodzi do Twojej skrzynki pocztowej, sprawdź folder ze spamem lub skontaktuj się z nami.
W jaki sposób mogę zapisać się do Newslettera TAXGURU?
Formularz zapisu do naszego newslettera znajdziesz tutaj.